Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

Voimassa 16.1.2023 alkaen.

Huonekalumesta Oy pidättää oikeuden hintojen, toimitusehtojen ja toimituskulujen muutoksiin eikä vastaa verkkokaupan sivuilla mahdollisesti olevista virheellisistä varastotiedoista tai ilmeisistä hinnoitteluvirheistä.

Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

VERKKOKAUPPA

Huonekalumesta Oy / www.nordicvintageshop.fi (Y-tunnus 3248785-3, Tehtaankatu 1 90130 OULU, 044 989 6369, myynti@huonekalumesta.fi) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.

Käytettyjen tavaroiden hinnat eivät sisällä vähennettävää arvonlisäveroa (AVL 79 a §), uudet tavarat tai verollisena ostetut käytetyt tavarat sisältävät arvonlisäveron 24%.

Tuotteet myydään siinä kunnossa, kuin ne myyntihetkellä ovat. Myynnissä olevat huonekalut sekä muut sisustustuotteet ovat vanhoja sekä käytössä olleita. Tuotteissa on iän ja käytön mukaista, normaalia kulumaa ja se tulee ottaa huomioon ostopäätöstä tehdessä.

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan toimituksineen pääsääntöisesti verkkokaupan kotisivuilla www.nordicvintageshop.fi, jossa tuotteet maksetaan ostoskorin kautta Paytrailin tarjoamien maksuvaihtoehtojen mukaan.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, jos asiakas ei ole antanut siihen erikseen lupaa.

Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tuotteita voi käydä katsomassa paikan päällä kivijalkamyymälässä osoitteessa Tehtaankatu 1 (2. kerros), 90130 Oulu. Myymälä on avoinna arkisin 11-18 lauantaisin 11-17 sunnuntaisin 11-15. Emme varaa tuotteita, emmekä vastaa siitä, jos tuote keretään myydä verkkokaupasta ennen kuin sitä käydään katsomassa paikan päällä. Vastaavasti tuote saatetaan myydä varastoltamme samaan aikaan kuin tilaus tehdään verkkokaupassa. Tässä tapauksessa verkkokaupan tilaus perutaan myyjän toimesta ja asiakkaalle ilmoitetaan siitä välittömästi.

MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT

Toimituskulut tulevat näkyviin tilauksen yhteydessä ja ne maksetaan ostoskorin kautta.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj,

y-tunnus: 2122839-7

Innova 2 Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 020 718 1830 www.paytrail.com

Tutustu Klarnan maksuehtoihin osoitteessa: https://www.klarna.com/fi/ehdot.

TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, josta ilmenee tilatut tuotteet sekä tuotteiden hinta. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Tilausvahvistus tulee aina tarkistaa, sillä annettujen tietojen tulee olla oikein ja vastuu siitä on ostajalla. Jos olet epävarma jostakin, ota yhteyttä meihin välittömästi. Jos haluat muuttaa tilaustasi tai perua sen, tulee se tehdä ennen tilauksen pakkaamista/lähetystä. Tilaus on pakattu ja luovutettavissa kuljetusliikkeelle, kun olet saanut toimitusvahvistuksen sähköpostitse.

TOIMITUSTAVAT JA -KULUT

Tuotteiden toimitustapa valitaan tilauksen yhteydessä, lisäämällä haluttu toimitustapa ostoskoriin. Tuotteet voi tilata joko toimitettuna Matkahuollon toimipisteeseen tai kotiin toimitettuna. Osa tuotteista toimitetaan Schenkerin rahtilavatoimituksena, ei sisällä sisäänkantoa. Rahtilavatoimituksista ilmoitamme erikseen tuotetiedoissa. Toimituskulut tulevat näkyviin ostoskorin yhteydessä.

Asiakkaan on myös mahdollista noutaa tuotteet veloituksetta myymälästämme osoitteesta Tehtaankatu 1 (2. kerros) 90130 OULU. Myymälä on avoinna arkisin 11-18 lauantaisin 11-17 sunnuntaisin 11-15. Osa tuotteista puretaan osiin, jotta tuote säilyisi vahingoittumattomana kuljetuksen ajan. Asiakkaan tehtäväksi jää tuotteen kasaaminen kiinnittämällä osat yhteen mukana olevien ruuvien/muttereiden avulla. Emme vastaa kasaamisvaiheen mahdollisista vahingoista.

TOIMITUSAIKA

Pyrimme pakkaamaan ja luovuttamaan tilaukset kuljetusliikkeelle pääsääntöisesti neljän arkipäivän sisällä tilauksesta. Toimituksessa voi olla satunnaisesti viivettä ruuhkan tai tavaran hakemisen vuoksi ja jos toimitus jostain syystä viivästyy, olemme sinuun yhteydessä.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

PERUUTUSOIKEUS JA PALAUTUSEHDOT

Mikäli haluat perua tilauksesi, tulee se tehdä ennen kuin tilaus luovutetaan kuljetusliikkeelle. Peruutus tehdään soittamalla numeroon 044 989 6369 tai sähköpostitse osoitteeseen info@nordicvintageshop.com. Emme vastaa peruutuksen aiheuttamista kustannuksista mikäli se on tehty toimitusvahvistuksen vastaanottamisen jälkeen.

Sinulla on myös kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Myyjälle tulee tehdä ilmoitus palautuksesta sähköpostitse osoitteeseen info@nordicvintageshop.com tai postitse palautusosoitteeseen: Huonekalumesta Oy Tehtaankatu 1 90130 OULU.

Tuotteet tulee palauttaa 14 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta alkuperäiskunnossa ja huolellisesti pakattuna. Pakkaamiseen tulee käyttää alkuperäistä pakkausta tai vastaavaa. Lavarahtitoimitusten palautuksissa annamme tuotekohtaiset pakkausohjeet, sillä jokainen tuote tulee huomioida pakkaamisen ja sitomisen suhteen erikseen.

Tuotteet voi palauttaa maksutta käyttämällä Matkahuollon tai Schenkerin palautustunnustamme. Kysy palautustunnustamme meiltä ennen tuotteen lähettämistä takaisin.

Emme palauta alkuperäisiä toimituskuluja. Hyvitämme lähetyksestä aiheutuneet kustannukset ainoastaan reklamaatiotilanteissa.

Asiakkaan tulee tehdä päätös tuotteen pitämisestä ennen sen käyttöönottoa ja tuotteet tulee säilyttää siinä kunnossa kuin ne ovat olleet vastaanottaessa. Vastaanotettuamme palautuneet tuotteet, tarkistamme että ne ovat samassa kunnossa kuin meiltä lähtiessä ja että ne ovat olleet huolellisesti pakattuna.

Mikäli tuote ei ole siinä kunnossa kuin toimitushetkellä tai tuote on kärsinyt kuljetuksessa vahinkoja huolimattoman tai puutteellisen pakkaamisen johdosta, pidätämme oikeuden laskuttaa myös arvonalennuksesta tuotteen täyteen arvoon saakka.

Maksupalvelun tarjoaja hoitaa maksun palautuksen sitä tapaa käyttäen, kuin asiakas on tilausta tehdessään käyttänyt. Mikäli maksutavaksi on valittu lasku, tekee laskun tarjoaja muutoksen tai peruutuksen laskuun. Asiakkaan vastuulla on huolehtia laskun maksamisesta eräpäivään mennessä ja vastata mahdollisista viivästysseuraamuksista.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk:n kuluttua tilauksen vastaanottamisesta.

Peruutus-/palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka on valmistettu asiakkaan toivomusten mukaan.

LUNASTAMATON LÄHETYS

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme kaikki siitä aiheutuneet kulut.

ONGELMATILANTEET

Reklamaatiotilanteissa ota aina välittömästi yhteyttä numeroon 044 9896369 tai osoitteeseen myynti@huonekalumesta.fi. Palautusta varten annamme palautustunnuksen, jolloin palautuksesta ei aiheudu kustannuksia. Palautus tulee kuitenkin asiakkaan toimesta viedä Matkahuollon toimipisteeseen kuljetettavaksi. Lavarahdit tulee toimittaa katutasoon, josta Schenker käy ne noutamassa.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse osoitteeseen myynti@huonekalumesta.fi tai soittamalla numeroon 044 989 6369. Jos paketti on vioittunut Matkahuollon tai Schenkerin kuljetuksessa, on asiasta välittömästi tehtävä reklamaatioilmoitus meille.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot